Manisa 1.Amatör Lig D
Grubunda son iki haftaya girilirken, şampiyonluğunu matematiksel olarak
garantilen Alaşehir Gençlerbirliğispor, Salihli İsmail Doğan Erdinç stadında
2.sırada yer alan Salihlispor'un konuğu oldu. Salihlispor'lu oyuncular Bitime 2
hafta kala şampiyonluğunu ilan eden Alaşehir Gençlerbirliğispor'u maç öncesinde
alkışlayarak Fair-Play örneği gösterdi.
Alaşehir Gençlerbirliği etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Alaşehir Gençlerbirliği etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
22 Şubat 2015 Pazar
Salihlispor, Alaşehir Gençlerbirliği'ni Maç Öncesinde Alkışlayarak Fair-Play Örneği Gösterdi.
11 Şubat 2015 Çarşamba
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

