TRANSFER HABERLERİ

17 Mart 2024 Pazar

ARAS KARGO, SULTANLAR LİGİNDE.

Bursa Cengiz Göllü Voleybol Salonu’nun ev sahipliğinde düzenlenen KFC Kadınlar 1. Ligi’nde final etabı sona erdi.

Karşılaşmaları TVF Başkanı Mehmet Akif Üstündağ, TVF Liglerden Sorumlu Asbaşkanı Ahmet Göksu, TVF Yönetim Kurulu Üyesi Kazım Şahin Gürkan ve TVF Yönetim Kurulu Üyesi Ersin Yılmaz tribünden takip etti.

Final etabının ardından puan cetvelinde ilk iki sırada tamamlayan Bahçelievler Belediye ve Aras Kargo takımları Vodafone Sultanlar Ligi’nde mücadele etmeye hak kazandı.

Üçüncü günün sonuçları şu şekilde:

Bodrum Bld. Bodrum Spor-İstanbul BBSK: 2-3 (26-24) (25-18) (16-25) (22-25) (8-15)
Bahçelievler Bld.-Aras Kargo: 3-0 (25-20) (25-18) (25-20)

Final etabının ardından oluşan puan durumu şu şekilde:

1.Bahçelievler Bld. – 9 puan
2.Aras Kargo – 6 puan
3.İstanbul BBSK – 2 puan
4.Bodrum Bld. Bodrum Spor – 1 puan

Karşılaşmaların ardından yapılan törende KFC Kadınlar 1. Ligi Final Etabı’nı şampiyonlukla tamamlayan Bahçelievler Belediye takımına madalyalarını TVF Liglerden Sorumlu Asbaşkanı Ahmet Göksu ve KFC Pazarlama Direktörü Simin Özkar, kupalarını ise TVF Başkanı Mehmet Akif Üstündağ ve KFC Pazarlama Direktörü Simin Özkar takdim etti.

KFC Kadınlar 1. Ligi final etabını ikinci sırada tamamlayan Aras Kargo takımına madalyalarını TVF Yönetim Kurulu Üyesi Kazım Şahin Gürkan, kupalarını TVF Yönetim Kurulu Üyesi Ersin Yılmaz takdim etti.

MERYEM KAYA SARUN










Hiç yorum yok: