TRANSFER HABERLERİ

4 Kasım 2020 Çarşamba

MANİSASPOR'DA BÜLENT ATAMAN DÖNEMİ.

3.Lig 1.Grupta geride kalan 7 haftada 1 beraberlik ve 6 mağlubiyet alarak 1 puan ile ligin dibine demir atan Manisaspor'da Teknik Direktör'lüğe Bülent Ataman getirildi.

3.Lig 1.Grupta ligde zor günler geçiren ve 5.hafta'nın sonunda Teknik Direktör Ahmet Seçgin ile yollarını ayıran Manisaspor'da Teknik Direktör'lüğe Bülent Ataman getirildi.

Kulüp Başkanı Murat Yörük ile bir araya gelip, 1+1 yıllık anlaşmaya imza atan yeni Teknik Direktör Bülent Ataman,"Futbolcu olarak ayrıldığım Manisaspor’umumuza Teknik Direktör olarak geri dönmenin gururunu yaşıyorum. Bugünden itibaren Manisaspor’un başarısı için çalışmaya başlayacağız"dedi.
Bülent Ataman,"Manisaspor Kulüp Başkanımız Murat Yörük, beni aradığında teklifi düşünmeden kabul ettim. Manisaspor gibi büyük camiada olmaktan büyük onur ve gurur duyuyorum. Burada kaptanlık yapma şerefine nail olmuş biriyim. Şimdi de Kulüp Başkanımız Murat Yörük ve yönetim kurulu üyelerimizin isteği doğrultusunda Teknik Direktör olarak göreve geldim. Benim için gurur ve onur verici bir durum. Manisaspor için gecemizi gündüzümüze katacağız ve bu camiayı laik olduğu yere getirmek için ekibimle birlikte çalışacağız"dedi.
Kulüp Başkanı Murat Yörük,"Kulübümüzde efsane olmuş ve Manisaspor sevgisinden hiç bir zaman şüphe etmediğimiz hocamıza yeni görevinde başarılar dilerim. Hocamızın başarıla olacağına inancımız tam. Her iki taraf için hayırlısı olsun"dedi. 
Teknik Direktör Bülent Ataman'ın yardımcılıklarını Murat Özkan, Eray Er, Emre Akçekoce ve kaleci antrenörü Aykut Gürler yapacak.
SERVET SARUN 













Hiç yorum yok: