TRANSFER HABERLERİ

23 Ekim 2018 Salı

SALİHLİ HENTBOLÜNDE DEPREM.

Hentbol Erkekler 2.Ligi C grubunda mücadele eden ve oynadığı ilk iki karşılaşmada Sakarya BŞB.'ye 33-24 ve Seferihisar Çözüm Okullarına 35-29 mağlup olan Salihli Belediyespor'da Antrenör Yaşin Nişli görevinden istifa etti.
Salihli Belediyespor bünyesinde Hentbol şubesi açılmasından, takımın malzemeciliğine, Antrenörlüğünden, Masörlüğüne, salon temizliğinden, yöneticiliğine kadar yer şeyi ile  ilgilenen ve Salihli İMKB Endüstri Meslek Lisesinden öğrencisi olan oyunculardan kurulu takım ile hiçbir transfer yapmadan önce Bölgesel Lig, sonrasında geçen yıl 2.lig'de mücadele eden Salihli Belediyespor Antrenörü Yasin Nişli, Salihli Belediyesi başta olmak üzere hiç bir kurum, kuruluş ve şahıslardan destek alamadıklarını belirterek görevinden istifa etti.
SERVET SARUN
Yasin Nişli'nin yazılı açıklaması.
Tam 2 yıl önce büyük ümitler ile Salihli Belediyespor kulübüne Hentbol şubesi açılması için ricacı oldum.15 yaşına kadar spor yapmamış lise öğrencilerinden kurduğum takımımızla hiçbir transfer yapmadan katıldığımız 2017 yılı bölgesel ligi müsabakalarını 3.Bitirerek THF 2.Ligine yükselmeyi başardık. 
2.Ligte oynayabilmeyi İlçemize yeni yapılan spor salonunun EHF standartlarına uygun olacağını kamuoyuna duyurulmasından sonra daha da çok istedim.Evet Salihli'nin gençlerini, ailelerine arkadaşlarına spor severlere izletelim istedim. 
Akılla, emekle, planla, programla çok çalışarak sporcu yetiştirerek kendi gençlerimize yatırım yaparak sporda bir çok başarı elde edilebileceğini göstermek istedim.Son 2 yılda gecemi, gündüzümü, varımı, yoğumu, yazımı, kışımı genç sporcularımla birlikte geçirdim. Belki çok büyük başarılar elde etmedik ama ülkemizde diğer spor dallarına göre epey geride kalmış Salihli'de oynanmayan, bilinmeyen bir spor branşını tanıtıp geliştirmeye çabaladık. 
Fakat ne yeni yapılan spor salonu ne de Salihli de başka bir spor salonunda maalesef bir maç oynayamadık sürekli deplasmanlara gidip gelmek tüm motivasyonları sadece ve sadece Hentbol oynamak olan bu işten başka da bir getirisi olmayan öğrencilerimi artık olumsuz etkilemeye başladı.Sakatlıklarda masör olduğum, malzemeciliğini yalnız başına yaptığım, sahaların temizliğinde paspasları yıkayıp sahanın her türlü eksiklerini gidermeye çalıştığım, çıkacak lisansları evrakları hazırlayıp Manisa’ya Ankara’ya gidip memurluğunu idareciliğini yaptığım, sayıp ta ortaya dökemeyeceğim bir çok ihtiyaçta sponsor olduğum ama onlarla birlikte olmaktan büyük keyif aldığım öğretmenliklerini, antrenörlüklerini yapmak gururunu yaşadığım tüm takımımdan af dileyerek bu görevimi bırakıyorum. 
Kaynakların sadece iki spor dalına tencereyle kepçeyle dağıtıldığı bir ortamda benim sporcuma çay kaşığı ile bir şeylerin verilmemesine artık dayanamıyorum. Aman duyuralım insanlar haberdar olsun diye haber hazırlayıp metinler yazıp yerel basına vermek benim görevim olmamalı diye düşünüyorum. 
Sadece sporcularımdan ve benim çok yakınlarımdan başkasının bilmediği görmediği haberdar dahi olmadığı izlemediği ilgi duymadığı bir işi sürdürmenin artık hiçbir anlamı yok.
13 sporcu ile başladığım bu güzel görevi bugün A takım-gençler- yıldızlar- küçükler ve minikler kategorilerinde 40 üzerinde sporcu sayısı ile sonlandırıyorum. 
Bu 40 tane Salihli'li sporcu için ve de benim için para pul maddiyat gibi ufak ve değersiz şeyler asla bir amaç olmadı olamaz da, bir zihniyet değişikliği spora farklı bir bakış açısı olmasını bekledik büyük umutlarla.Fakat artık bu değişikliği beklemenin büyük bir hayal olduğu belli oldu. 
Yanarım yanarım bu kadar zevkli güzel çekişmeli bir spor dalını bu kadar iyi icra eden bu gençlerden kurulu bu takımı ne anne babalarına ne arkadaşlarına ne de Salihlili spor severlere izletemediğime yanarım. 
Salihlililerin çok sevip gerçekten sahiplenip gurur duyacakları bir takımdı bu takım.
Her zaman söyledim yine söylüyorum. Türk sporu ancak ve ancak Kaynakların doğru kullanıldığı, özverili çalışkan liyakat sahibi insanların içinde görev aldığı çalıştığı ve Güçlü Türk Gençliğinin kendi şehirlerinde kendi kulüplerinde emek harcayarak ilmek ilmek dokunduğu yetiştirildiği spor ortamlarında kalkınabilir.
Sporcularımdan başka hiç kimseye bir teşekkür borcum yok.Bir tek bu işe başlarken bize inanıp branşın açılması için öncülük eden Fikret Gezer abime teşekkür ederim.Birlikte acı tatlı çok güzel anlar yaşadığımız Tüm sporcularımdan Allah razı olsun hepsine tek tek teşekkür ediyorum. 
Yasin Nişli












Hiç yorum yok: