TRANSFER HABERLERİ

13 Ekim 2014 Pazartesi

Manisa Büyükşehir Belediyespor'a Didim Belediyespor FRENİ: 1-1

Bölgesel Amatör Lig (BAL) 8.Grupta ilk üç haftada aldığı üç galibiyet ile liderlik koltuğunda bulunan Manisa Büyükşehir Belediyespor deplasmanda Didim Belediyespor'a konuk oldu.
DİDİM BELEDİYESPOR: 1 MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR: 1
STAT: Atatürk
HAKEMLER: Mustafa Hakan Belder, Ali Orhun Kara, Aydın Şahin
DİDİM BELEDİYESPOR: Erman ***- Ahmet Can ***, Mustafa ***, Hakan ***, Ziya ***, Mohammed Sumaıla *** (73 Mehmet **), Rıza ***, Ünal ***, Sercan ***, Gökhan ***, Salih ***
MANİSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR: Gökhan ***- Yusuf ***, Şerif Ali ***, Serkan ***, Cüneyt ***, Suat ***, Oğuzhan ***, Tuncay ***, Süleyman Numan ***, Engin Ün *** (71 Serhat *) , Samet ** 
GOLLER: Dk.13 Mohammed Sumaıla, 69 Oğuzhan
SARI KARTLAR: Sercan, Rıza (Didim Belediyespor), Cüneyt, Suat, Süleyman Numan, Engin Ün (Manisa BŞB.)
Bölgesel Amatör Lig (BAL) 8.Grupta ilk üç haftada aldığı üç galibiyet ile liderlik koltuğunda bulunan Manisa Büyükşehir Belediyespor, deplasmanda Didim Belediyespor'a konuk oldu. Didim Belediyespor karşında 13.dakikada 1-0 yenik duruma düşen Manisa BŞB., 67.dakikada bulduğu gol ile beraberliği sağladı, liderlik koltuğunu Atillaspor'a kaptırdı.
13.dakikada Rıza'nın ara pasında topla buluşan Mohammed Sumaıla, Gökhan'ın sağından plaseledi. 1-0
69.dakikada kazanılan serbest atışı Süleyman kullandı, kaleci Erman'ın hatasını Oğuzhan affetmedi. 1-1
SERVET SARUN

Hiç yorum yok: