TRANSFER HABERLERİ

12 Haziran 2013 Çarşamba

Bergama Belediyespor'da Hakkı Özlü Dönemi.

Bergama Belediyespor olağanüstü kongresi Bergama Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleştirildi. Kongreye katılan 99 üyenin tamamının oyunu alan yönetim kurulu, kongre sonrasında yaptığı toplantıda görev dağılımı yaptı.
Hakkı Özlü, Hakan Karcı, Latif Tanık, Murat Tanol, Mehmet Özdamar, Süleyman Türkoğlu, Faik Belek, Gökhan Gönlügür, Mehmet Kutlu, Cemil Canoğlu ve İlhan Özdemir'den oluşan yeni yönetim kurulu yaptığı ilk toplantıda görev dağılımı yaptı.
Yapılan görev dağılımında başkanlığa Hakkı Özlü, ikinci başkanlığa Hakan Karcı, genel sekreterliğe Latif Tanık, muhasip üyeliğe Murat Tanol seçildi. Yönetim kurulu toplantısında transfer komitesi de oluşturuldu. Transfer komitesinde; Süleyman Türkoğlu, Faik Belek ve Gökhan Gönlügür yer aldı. Yönetim Kurulu, teknik ekip ve futbolcu transferine başlamak için transfer komitesine  tam yetki verdi.
Bergama Belediye Başkanı Mehmet Gönenç aynı zamanda onursal başkanlığını yürüttüğü Bergama Belediyespor’un yeni yönetiminin hayırlı olmasını dileyerek,"Olağanüstü kongreyle yeni yönetim belirlendi. Bugüne kadar yönetim kurulunda görev almış ve kulübe büyük emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. 10 yıl sonra profesyonel lige geri döndük. Profesyonel lig amatör ligden çok farklı. Önümüzdeki dönem için daha iyi bir takım yaratmayı hedefliyoruz” diye konuştu. Mehmet Gönenç,"Diğer branşlarda da sporcularımız önemli başarılara imza atıyorlar. Yeni tamamlanan kapalı spor salonumuz spor çalışmaları için iyi bir zemin hazırlayacaktır. Ancak, altyapıda eksiklerimiz var. Altyapıdan sporcu yetiştirmek çok önemli. Tesisleşme ve altyapı çalışmalarında üzerimize düşeni yapacağız” dedi. “Destek olan herkese, yönetimdeki arkadaşlara ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” diyen Gönenç yeni seçilenlere görevlerinde başarılar diledi.
EROL ALTUĞ-BERGAMA
Tarafımdan izinsiz, http://egedespor.blogspot.com'dan haber ve fotoğraf alınamaz yayınlanamaz.egedespor@hotmail.com

Hiç yorum yok: