TRANSFER HABERLERİ

27 Haziran 2019 Perşembe

SOMASPOR'DA YÖNETİM ŞEKİLLENDİ.

Yeni sezonda TFF 3.Lig'de mücadele edecek olan Somaspor'da yaşan yönetim ve ekonomik krizinin aşılması için geçtiğimiz günlerde ilçenin ileri gelenlerinin de katıldığı
istişare toplantısında yeni yönetim kurulunun oluşturulması için Mehmet Ali Aksoy, Levent Elbinsoy, Adem Yıldırım, Ali Tulup, Ahmet Bakır ve Abdullah Karış’tan oluşan 6 kişilik komisyon yaptığı çalışmalar sonucu dün Soma Belediyesi TFF Tesisleri toplantı salonunda gerçekleştirilen olağan genel kurulda Somaspor'un yeni yönetimi belirlendi.
Mustafa Aydın Başkanlığında oluşan yeni yönetim şu şekilde oluştu; Başkan Vekili Cem Doğan, Asbaşkan Mehmet Yeşil, Asbaşkan Ramazan Karakaya, Genel Sekreter Hakan Aydın, Muhasip Ahmet Haşim Demirler, Veznedar Haydar Güllü, Futbol Şube Sorumlusu Abdullah Karış, Üye Zekeriya Aydın, Denetim Kurulu; Hayrullah Ardıç, Özgür Şen, Yılmaz Analı.
SERVET SARUN
Haber Siteleri; Emeğe Saygı, Lütfen Kopyalamayınız, isim vererek dahi olsa YAYINLAMAYINIZ.















Hiç yorum yok: