TRANSFER HABERLERİ

19 Haziran 2019 Çarşamba

SOMASPOR, SOMA'DAN YÖNETİLECEK.



Somaspor Soma'dan yönetilecek.Yeni sezonda TFF 3.Lig'de mücadele edecek olan Somaspor'da yaşan yönetim ve ekonomik krizinin aşılması için ilçenin ileri gelenlerinin de katıldığı
istişare toplantısında yeni yönetim kurulunun  oluşturulması için Mehmet Ali Aksoy, Levent Elbinsoy, Adem Yıldırım, Ali Tulup, Ahmet Bakır ve Abdullah Karış’tan oluşan 6 kişilik komisyon kuruldu.
1 Eylül'de start alacak olan yeni sezonda TFF 3.Lig'de mücadele edecek olan Somaspor'da yaşan yönetim ve ekonomik krizinin aşılması için ilçenin ileri gelenlerinin de katıldığı istişare toplantısı sonunda Somaspor’un Soma'nın içerisinden oluşturulacak bir yönetim kurulu tarafından yönetilmesi ve bu yönetim kurulunun oluşturulması sürecini takip etmek ve yönetmek için Mehmet Ali Aksoy, Levent Elbinsoy, Adem Yıldırım, Ali Tulup, Ahmet Bakır ve Abdullah Karış’tan oluşan komisyonun oluşturulmasına, bu komisyonun Soma'daki şirketler ile de görüşerek yönetim kurulunu oluşturulmasına oy birliği ile karar alındı.
SERVET SARUN
Haber Siteleri; Emeğe Saygı, Lütfen Kopyalamayınız, isim vererek dahi olsa YAYINLAMAYINIZ.








Hiç yorum yok: