TRANSFER HABERLERİ

13 Şubat 2019 Çarşamba

NURLUPINARSPOR SAL'IN KAPISINDAN DÖNDÜ.

Manisa 1.Amatör Lig C grubunda, normal sezonu şampiyon olarak tamamlayan 1965 Nurlupınar Gençlergücü, Play-Off finalinde Killikspor'a 2-0 kaybederek, Süper Amatör Lig (SAL)'ın kapısından döndü.
Manisa 1.Amatör Lig C grubunda normal sezonu 10 galibiyet, 1 beraberlik ve 3 mağlubiyet alarak 31 puan ile zirvede tamamlayan, Play-Off'lar da Gölmarmaraspor'u 120 dakikanın sonunda 2-1 yenerek finalde Killikspor ile eşleşen 1965 Nurlupınar Gençlergücü, bugün oynanan karşılaşmada rakibine 90.dakikanın sonunda 2-0 mağlup olarak Süper Amatör Lig (SAL)'a çıkma hedefini gelecek sezona bıraktı.
Karşılaşma sonunda Antrenör Arda Erpolat yaptığı açıklamada"Bugün oynadığımız Killik maçını kaybettik ve finalde Süper Amatör Lig'e çıkma fırsatını yitirdik.Rakibi tebrik eder Süper Amatör Lig'de başarılar dilerim.Final maçlarında en ufacık şeyler koskocaman sebeplere mal oluyor, sağlık olsun.Sene başından beri birlikte olduğum oyuncu grubuma da sonsuz teşekkür ediyorum.Hepsi yürekli karakterli onurlu insanlar bazen çok istediğimiz şeyler gerçekleşmiyor ancak, hayat bize hep bir tecrübe katıyor.Sizlerle çalışmaktan büyük keyif aldım, yüreği gönlü güzel kardeşlerim.Bir teşekkürde büyük Nurlupınar semtine, insanına ve büyük taraftarına ediyorum.Asla yıkılmayacak çok güzel dostluklar arkadaşlıklar edindim.Üzerimizde geçen seneden gelen büyük emekleriniz var, Allah hepinizden razı olsun varsa benim hakkım o semte sonuna kadar helal olsun, hepiniz kalın sağlıcakla.Nurlupınarspor her zaman dimdik ayakta ve güçlü."
SERVET SARUN

















Hiç yorum yok: