TRANSFER HABERLERİ

13 Şubat 2019 Çarşamba

BÖLMESPOR GÜCÜNE GÜÇ KATTI.

Uşak 1. Amatör Lig B grubunu şampiyon olarak tamamlayarak adını Play-Off'lara yazdıran Bölmespor, Bölgesel Amatör Lig (BAL) hedefi için kadrosuna güç katmaya devam ediyor.
Uşak 1.Amatör Lig B grubunda normal sezonu 12 galibiyet, 3 beraberlik ve 1 mağlubiyet alarak 39 puan ile zirvede tamamlayan Bölmespor, hafta sonunda start alacak olan Play-Off karşılaşmaları öncesinde kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor.
Bölmespor son olarak ara transferde kadrosunu 3 genç oyuncu ile güçlendirdi.Bölmespor, Afyon Afjetspor ve Utaş Uşakspor Akedemi takımlarında forma giyen Yunus Emre Uzun, Utaş Uşakspor'dan Enes Çoban ile Enes Memiş'i kadrosuna kattı.
Play-Off'ta Banaz Özlemspor, Eşme Belediyespor, Turan İdman Yurdu, Selvioğluspor ve Banazspor ile BAL mücadelesi verecek olan Bölmespor, ilk maçında 17 Şubat Pazar günü saat 15:30'da deplasmanda Eşme Belediyespor'a konuk olacak.
Yunus Emre Uzun,"Öncelikle transferimde uğraş veren sayın başkanımıza ve değerli hocalarımıza çok teşekkür ederim.Birçok kulüpten teklif almama rağmen aradığım güvendiğim ve hedefi olan bir camiayı seçtim.Bölmespor, gercekten bir çok başarısı olan bir kulüp, burada kalıp çubuklu forma altında, başarılı bir sezon geçirmek istiyorum.Allah izin verirse inşallah, hedeflerimiz için sonuna kadar çalışıp savaşacağı"dedi.
Enes Çoban,"Burada olmaktan çok mutluyum.Uzun süredir özlem çektiğim takımda olmanın mutluluğunu yaşıyorum.Hedefleri olan bir camiada yer almaktan gurur duyuyorum, çok kaliteli bir takım.İnşallah hocamızda süre verdikçe elimden gelenin en iyisini yapıp başarılar yakalayacağım"dedi.
Enes Memiş,"Bölmespor kaliteli bir takım, hedefleri olan başarıları olan ve her şeyden önemlisi büyük bir Aile.Benim için futboldan önce, birlik, beraberlik, dostluk, kardeşlik ve Aile gelir, bunların hepsini andıran bir camia, taraftarı sahası hepsi birbirinden eşsiz güzel burada olmanın mutluluğunu yaşıyorum.Böyle bir takımı her sporcu hak edemez beni bu takıma layık gördükleri için hocalarıma çok teşekkür ederim.Onların bu layıkını sahada fazlasıyla savaşarak vereceğim"dedi.
SERVET SARUN
Enes Çoban
Yunus Emre Uzun

Enes Memiş











Hiç yorum yok: