TRANSFER HABERLERİ

16 Kasım 2018 Cuma

BÖLMESPOR U15, BOZKUŞSPOR'U KONUK EDECEK.

Uşak U15 ligleri hafta sonu oynanacak olan karşılaşmalar ile start alıyor.6 takımın mücadele edeceği grupta Bölmespor U15, evinde Bozkuş Stadspor'u konuk edecek.Uşak U15 Ligi'nde
geçen yılın şampiyonu Bölmespor çalışmalara yaklaşık 5 ay önceden başladı ve ideal kadrosunu kurdu.A takımda ve alt yapı branşlarında oldukça başarılı olan ve Uşak'a puan kazandıran ve her yerde temsil eden Bölmespor ligin ilk maçında evinde Bozkuş Stadspor'u konuk edecek.İlk maçından galibiyetle ayrılmak isteyen Bölmespor'lu gençler çalışmalara hız kesemeden devam ederken, karşılaşma Cumartesi günü saat 12.00'da 15 Temmuz Şehitleri Bölme Stadında oynanacak.
Teknik Sorumlu Hasan Özdemir,"Gençlerime inanıyorum, güveniyorum.Uzun bir zamandır çalışıyoruz, ideal bir kadro kurmak için uğraş verdim.Allah'ın izniyle iyi ve güzel bir başlangıç yapmak istiyoruz.Tüm takımlara başarılar diliyorum.İnşallah güzel bir sezon geçirme temennisi ediyorum"dedi
SERVET SARUN













Hiç yorum yok: