TRANSFER HABERLERİ

21 Temmuz 2018 Cumartesi

TFF GERİ ADIM ATTI, BAL GİBİ OLDU.

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) 28 yaşındaki futbolcu'yu,"yaşı büyük futbolcu"statüsüne almasından sonra ayağa kalkan Amatör Futbol dünyası'nın büyük tepkisi üzerine geri adım attı.
Geçen hafta içersinde TFF Yönetim Kurulu Üyesi ve Amatör İşler Kurulu Başkanı Ali Düşmez başkanlığında toplanan TFF Amatör Futbol İcra Kurulu, 2018-2019 sezonununda amatör futbol liglerinde uygulanacak esasların belirlendiği toplantıda, BAL ve yerel liglerde takımların, 18 kişilik müsabaka isim listesinde 1990 ve daha büyük doğumlu yaşı büyük en fazla 5 futbolcu, 2001 ve daha büyük doğumlu 2 yabancı futbolcu sayısınıda 1'e indirme kararı alınca Amatör Futbol dünyasını ayağa kalkmıştı.
Alınan kararın ekmeğini futbol'dan kazanan binlerce futbolcuyu etkileyeceğini, alınan kararın uygulanması ile futbol oynayamayacak duruma gelecek olan futbolcuların geçimlerini sağlayamayacaklarını, alınan kararın çok yanlış olduğunu savunan Futbolcular ve Amatör Spor kulüpleri, tepkilerini sosyal medya üzerinden yaptıkları paylaşımlar ile kamu oyuna duyurunca, çığ gibi büyüyen tepkiler ile başta Futbolcular olmak üzere spor dünyası içersinde yer alan binlerce kişi, alınan kararın yanlış olduğu ve kararın tekrar gözden geçirilmesi için TFF Yönetim Kurulu Üyesi ve Amatör İşler Kurulu Başkanı Ali Düşmez ile TFF''yi telefon, e-mail ve faks yağmuruna tuttu.Gelen yoğun tepkiler üzerine TFF Yönetim Kurulu Üyesi ve Amatör İşler Kurulu Başkanı Ali Düşmez başkanlığında toplanan TFF Amatör Futbol İcra Kurulu, geri adım atarak alınan kararı iptal etti ve 2018-19 sezonunda 1989 ve daha büyük doğumlu futbolcuları yaşı büyük futbolcu statüsünde, 2001 ve daha büyük doğumlu yabancı uyruklu futbolcu sayısının da 2 olarak uygulanmasına karar verdi. 
SERVET SARUN

















Hiç yorum yok: