TRANSFER HABERLERİ

1 Kasım 2016 Salı

Çiğli Belediyespor, deplasmanda galip.2-1

Bölgesel Amatör Lig (BAL) 8.grupta zirve takipçilerinden Çiğli Belediyespor, deplasmanda Didim Belediyespor'un konuğu oldu.
DİDİM BELEDİYESPOR: 1  ÇİĞLİ BELEDİYESPOR: 2
STAT: Didim Şehir
HAKEMLER: Erkan Keklik, Okan Barcın, Kadir Akıllı
DİDİM BELEDİYESPOR: Yaşar **- Emre **, Vahdet ***, Süleyman ***, Yasin ***, Ali Erdem ** (65 Muhammed Erberk **), Mustafa Fehmi **, Malik ** (89 Umut *), Orhan *** (75 Mehmet Bozkurt *), Turgut **, Ozan **
ÇİĞLİ BELEDİYESPOR: Can ***- Mahmut Yıldırım ***, Mahmut Utku Gülümser ***, Halil Yekta ***, Ali ****, Hasan *** (75 Murat **), Emrah ***, Hakan ***, Göksel ** (22 Samet Kazım ***)(85 Onur **), Doğan Yaşar ****, Ufuk ***
GOLLER: Dk.45+2 Doğan Yaşar, 68 Muhammed Erberk, 90+3 (Pen.) Mahmut Yıldırım 
SARI KARTLAR: Muhammed Erberk (Didim Belediyespor), Doğan Yaşar, Emrah, Mahmut Utku Gülümser (Çiğli Belediyespor)
Bölgesel Amatör Lig (BAL) 8.grupta zirve takipçilerinden Çiğli Belediyespor, deplasmanda Didim Belediyespor'un konuğu oldu.
BAL 8.grupta nağmalup 2 takımdan biri olan Çiğli Belediyespor, zirve yarışında emin adımlar ile ilerlemeye devam ediyor.Hafta sonu konuk olduğu Didim Belediyespor karşısında Hakemin son düdüğüne kadar mücadeleyi bırakmayarak 45+2 ve 90+3'de bulduğu goller ile üç puana ulaşan Çiğli Belediyespor averaj ile 2.sıraya yerleşti.
Didim deplasmanında mücadeleci ve galibiyeti isteyen arzulayan bir oyun kurgusu ile sahaya çıkan konuk ekip Çiğli Belediyespor 45+2'de Doğan Yaşar'ın kafa golü ile soyunma odasına 1-0 önde girdi.68.dakikada ceza alanı içersinde oluşan karambolde son Muhammed Erberk son dokunan oldu ve Didim Belediyespor'a beraberliği getirdi.1-1
Karşılaşmanın uzatma dakikalarında 90+3'de kazanılan penaltıyı tecrübeli isim  Mahmut Yıldırım gole çevirerek Çiğli Belediyespor'a üç puanı getiren golü kaydetti.
SERVET SARUN

Hiç yorum yok: