TRANSFER HABERLERİ

3 Eylül 2016 Cumartesi

Met's spor Denizli'ye Merhaba dedi.

Okul Sporları ve Takım Sporları ürünlerinde çözüm ortağı tedarikçi ve üretici, Puma’nın Toptan Ana Bayisi, Kappa’nın resmi üreticisi Met’s spor Denizli Şubesi açılışını Koşuyolu üzerinde bulunan
Casa Bianca Butik Hotel’de düzenlediği tanışma kahvaltısı ile Denizli'ye merhaba dedi. 
Kahvaltıya METS Yönetim Kurulu Başkanı Fazlıhan Carus, Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mustafa Carus, Denizli Şube Müdürü Burak Kaplan, beden eğitimi öğretmenleri ve okul yöneticileri, Denizli’de faaliyet gösteren kulüp, yöneticileri ve antrenörleri katıldı. 
METS Yönetim Kurulu Başkanı Fazlıhan Carus, Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mustafa Carus ve Denizli Şubesi Müdürü Burak Kaplan kahvaltılı tanışma toplantısına gelen misafirlerini kapıda tek tek karşılayarak ilgilendi ve hoş geldiniz dedi. 
Casa Bianca Butik Hotel personelinin sıcakkanlı ve güleryüzlü hizmeti ile kahvaltısını yapan misafirlere kısa bir konuşma yapan METS Yönetim Kurulu Başkanı Fazlıhan Carus katılımcılara teşekkür ederek,"Değerli spor camiası, değerli meslektaşlarım bende beden eğitimi öğretmeni olduğum için bende sporun içerisinden geldim.Bu işi de ticari olarak yaptığımız için sizlerle bir araya gelmek ihtiyacı hissettik.Samsun’da 2004 yılında başlatmış olduğumuz bu yolculuk ikinci şubemiz olarak Denizli’de başlangıç yapıyoruz.
Bu güne kadar bir çok okulla kulüple, üniversite, okul, belediye ve gençlik spor müdürlükleri ile çalışmalar yaptık.Bu yaptığımız çalışmaların içerisinde A’dan Z’ye tüm spor malzemelerini karşılayabilecek ve bu ürünleri tedarik edebilecek kapasiteye ulaştık.Biz bunu Ege Bölgesinde spor camiasına ulaştırabilmek için Denizli’den bir başlangıç yapmak istedik.
Denizli gerçekten gelişmekte olan bir şehrimiz.Potansiyeli olan bir ilimiz.Aynı zamanda da Ege bölgesine hakim olan bir şehir.Bunu bu bölgede bütün okullara bütün kulüplere bütün spor kulüplerine ulaştırabilmek için şube açtık. Biz şirket olarak bu işin üretim kısmındayız.Formalarımızı eşofmanlarımızı kendimiz üretiyoruz.Bir hedefimiz var hızlı teslimat, kaliteli üretim ve uygun fiyat bunları zaman içerisinde sizlere sunacağımızı ve sizlerinde bu hizmetlerden faydalanacağınızı umuyorum”dedi. 
Daha sonra METS yetkilileri katılımcılara ürünler hakkında bilgi vererek onların sorularını cevaplandırdı.
HABER: ÖMER BEYAZOĞLU
www.denizlidespor.com

Hiç yorum yok: