Bölgesel Amatör Lig (BAL) 9.Grupta mücadele eden Horozköyspor'da Pazartesi günü oynanan ve Kütahyaspor'un 7-0'lık farklı galibiyeti ile sona eren karşılaşma sonrasında
Teknik Sorumlu Nejat Fenli ve yardımcıları Mustafa Gümüş ve Ercan Esim ile yolları ayırma kararı alan Horozköyspor'da Teknik Sorumlu Nejat Fenli konuya ilişkin yazılı bir açıklama yaparak, Bölgesel Amatör Ligde hedeflediğimiz sonuçlara ulaşamamış olmanın verdiği olumsuzlukları ortadan kaldırmanın, yapılacak kan değişikliği ile Horozköyspor'a yarar getireceğini düşünerek yönetim kurulu ile karşılıklı görüşerek yollarımızı ayırdık"dedi.
Nejat Fenli'nin açıklaması şöyle;
Futbol Ailemize,
Dört sezon çeşitli aralıklarla Teknik Sorumlu olarak görev yapmış olduğum Horozköyspor kulübünden, Horozköyspor’un menfaatlerini düşünerek 14.12.2015 tarihi itibariyle ayrılmış bulunmaktayım.
11 yıldan bu yana öğretmen olarakta görev yaptığım Horozköy semtinin takımı olan Horozköy Gençlik İhtisas Spor kulübünü evim, camiasını ailem gibi görerek çalıştığım dönemde ciddi başarılara imza atarak getirdiğimiz Bölgesel Amatör Lig'de hedeflediğimiz sonuçlara ulaşamamış olmanın verdiği olumsuzlukları ortadan kaldırmanın, yapılacak kan değişikliği ile Horozköyspora yarar getireceğini düşünerek yönetim kurulu ile karşılıklı görüşerek yollarımızı ayırdık.
Gelinen bu anda, Bölgesel Amatör ligde yer alamayacağımızı iddia edenlere inat, geçtiğimiz sezon Süper Amatör Lig'de şampiyonluğu ve sonrasında Play-Off maçlarınında da başarılı olarak Manisa’nın bir semt takımı olarak Bölgesel Amatör Lige adımızı yazdırmıştık.Temmuz ayından bu yana lige dahil olup olmayacağımızın bile belli olmadığı ortam da takıma sahip çıkarak sezona girdik.
Girdiğimiz ligin zorluk derecesini, ilçe ve il belediyelerinin ciddi katkı oluşturduğu takımlara karşı yarışacağımızı da biliyorduk. Ancak bütçemizin bu lig için yetersizliği, lig tecrübesinden yoksun olmamız, kurumsal bir kimliğimizin olmaması nedenler bizi zorladı. Bütün bu olumsuzluklara rağmen, BAL maçı tecrübesinden yoksun birbirinden değerli sporcuları bir araya getirerek takım oluşturduk.
Evet tecrübe eksikliğimiz bizi ligde zorlayan en büyük etken oldu. Kütahyaspor karşılaşmasına gelinceye kadar, ligin üst sıralarındaki takımlar kadar gol yemiş, ancak gol atma konusunda sıkıntılar yaşamıştık.Bu sıkıntıları aşma konusunda sporcularımız ve bizler önemli mücadeleler verdik. Kütahya karşılaşmasında bir kez daha görüldüki bu ligde iz bırakmak için, bu ligde oynadığınız maç sayısı fazla, lig kariyeri yüksek oyuncuların sayısının fazlalığı da önemliydi. Bunu bizler ne yazık ki sağlayamadık.Ligi tanıyan üç-dört transfer ile bu gençler daha üst düzey maçlar da oynabileceklerini yönetime iletmemize rağmen, bizim gösterdiğimiz sabrı onlar gösteremediler.
Biz ekmek yapma derdi ile uğraşırken onlar bizden pizza istediler.Bu durumun ise zaman ve uğraş gerektiğini fazlaca düşünmediler.
Bütün bu yaşananlara rağmen ailem gibi gördüğüm kulübüme, maddi ve manevi destekler için çaldığım birçok kapıdan boş dönmeden almış olduğum destekler ve yardımlardan dolayı tüm destekçilerimize, Horozköy semtinin sakinlerine, taraftarlarına, teknik kadroda bulunan arkadaşlarıma, her biri benim için değerli olan futbolcu kardeşlerime birlikteliğimiz, destekleri ve çalışmaları için teşekkür ediyorum, başarılı olmalarını yürekten diliyorum.
Velhasıl Teknik Sorumluluğun üzerimize yüklediği görevi yerine getiriyor, misyonumu tamamladığım Horozköyspor Kulübünden ayrılıyorum.
Saygılarımla.
15.12.2015 Nejat FENLİ
Teknik Sorumlu Nejat Fenli ve yardımcıları Mustafa Gümüş ve Ercan Esim ile yolları ayırma kararı alan Horozköyspor'da Teknik Sorumlu Nejat Fenli konuya ilişkin yazılı bir açıklama yaparak, Bölgesel Amatör Ligde hedeflediğimiz sonuçlara ulaşamamış olmanın verdiği olumsuzlukları ortadan kaldırmanın, yapılacak kan değişikliği ile Horozköyspor'a yarar getireceğini düşünerek yönetim kurulu ile karşılıklı görüşerek yollarımızı ayırdık"dedi.
Nejat Fenli'nin açıklaması şöyle;
Futbol Ailemize,
Dört sezon çeşitli aralıklarla Teknik Sorumlu olarak görev yapmış olduğum Horozköyspor kulübünden, Horozköyspor’un menfaatlerini düşünerek 14.12.2015 tarihi itibariyle ayrılmış bulunmaktayım.
11 yıldan bu yana öğretmen olarakta görev yaptığım Horozköy semtinin takımı olan Horozköy Gençlik İhtisas Spor kulübünü evim, camiasını ailem gibi görerek çalıştığım dönemde ciddi başarılara imza atarak getirdiğimiz Bölgesel Amatör Lig'de hedeflediğimiz sonuçlara ulaşamamış olmanın verdiği olumsuzlukları ortadan kaldırmanın, yapılacak kan değişikliği ile Horozköyspora yarar getireceğini düşünerek yönetim kurulu ile karşılıklı görüşerek yollarımızı ayırdık.
Gelinen bu anda, Bölgesel Amatör ligde yer alamayacağımızı iddia edenlere inat, geçtiğimiz sezon Süper Amatör Lig'de şampiyonluğu ve sonrasında Play-Off maçlarınında da başarılı olarak Manisa’nın bir semt takımı olarak Bölgesel Amatör Lige adımızı yazdırmıştık.Temmuz ayından bu yana lige dahil olup olmayacağımızın bile belli olmadığı ortam da takıma sahip çıkarak sezona girdik.
Girdiğimiz ligin zorluk derecesini, ilçe ve il belediyelerinin ciddi katkı oluşturduğu takımlara karşı yarışacağımızı da biliyorduk. Ancak bütçemizin bu lig için yetersizliği, lig tecrübesinden yoksun olmamız, kurumsal bir kimliğimizin olmaması nedenler bizi zorladı. Bütün bu olumsuzluklara rağmen, BAL maçı tecrübesinden yoksun birbirinden değerli sporcuları bir araya getirerek takım oluşturduk.
Evet tecrübe eksikliğimiz bizi ligde zorlayan en büyük etken oldu. Kütahyaspor karşılaşmasına gelinceye kadar, ligin üst sıralarındaki takımlar kadar gol yemiş, ancak gol atma konusunda sıkıntılar yaşamıştık.Bu sıkıntıları aşma konusunda sporcularımız ve bizler önemli mücadeleler verdik. Kütahya karşılaşmasında bir kez daha görüldüki bu ligde iz bırakmak için, bu ligde oynadığınız maç sayısı fazla, lig kariyeri yüksek oyuncuların sayısının fazlalığı da önemliydi. Bunu bizler ne yazık ki sağlayamadık.Ligi tanıyan üç-dört transfer ile bu gençler daha üst düzey maçlar da oynabileceklerini yönetime iletmemize rağmen, bizim gösterdiğimiz sabrı onlar gösteremediler.
Biz ekmek yapma derdi ile uğraşırken onlar bizden pizza istediler.Bu durumun ise zaman ve uğraş gerektiğini fazlaca düşünmediler.
Bütün bu yaşananlara rağmen ailem gibi gördüğüm kulübüme, maddi ve manevi destekler için çaldığım birçok kapıdan boş dönmeden almış olduğum destekler ve yardımlardan dolayı tüm destekçilerimize, Horozköy semtinin sakinlerine, taraftarlarına, teknik kadroda bulunan arkadaşlarıma, her biri benim için değerli olan futbolcu kardeşlerime birlikteliğimiz, destekleri ve çalışmaları için teşekkür ediyorum, başarılı olmalarını yürekten diliyorum.
Velhasıl Teknik Sorumluluğun üzerimize yüklediği görevi yerine getiriyor, misyonumu tamamladığım Horozköyspor Kulübünden ayrılıyorum.
Saygılarımla.
15.12.2015 Nejat FENLİ

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder