TRANSFER HABERLERİ

13 Aralık 2015 Pazar

Ortaca Belediyespor, Uşak'ı Fethetti.2-0

Bölgesel Amatör Lig (BAL) 10.Grupta sezona 3-1'lik Kale Belediyespor galibiyeti ile başlamasına rağmen ilerleyen haftalarda iyi oyununu skora ve puana
çeviremeyek son oynadığı 8 karşılaşmada sadece 1 puan alabilen Ortaca Belediyespor, deplasmanda konuk olduğu Uşak Belediyespor'u 2-0'lık net skor ile geçerek 8 hafta sonra üç puan özlemine son verdi.
Uşak Belediyespor karşısında Gökhan Yılmaz, İnan, Uğur, Abdullah, Emre, Gökhan Karakum, Mert Mustafa, Deniz, Berk, Fatih ve Gökhan Kabayel ilk onbiri ile çıkan siyah-beyazlılar 40'da Fatih ve 48'de Mert Mustafa'nın golleri sahadan 2-0 galip ayrıldı ve sekiz hafta sonra üç puan özlemine son verdi.
SERVET SARUN

Hiç yorum yok: