TRANSFER HABERLERİ

7 Aralık 2015 Pazartesi

Kula Belediyespor Deplasmanda Güldü. 1-3

Voleybol Erkekler 2.Ligi A grubunda Kula Belediyespor, deplasmanda konuk olduğu Isparta Sportif Gençlik'i 3-1 yenerek ligdeki çıkışını sürdürdü.
Voleybol Erkekler 2.Ligi A grubunda Kula Belediyespor, geçen hafta evinde aldığı 3-0'lık Tofaşspor galibiyetinden sonra, zorlu Isparta deplasmanında Isparta Sportif Gençlik'i 19-25, 21-25, 25-22 ve 23-25'lik setler ile 3-1 yenerek ligdeki çıkışını sürdürdü.
Antrenör Mehmet Eroğul,"Geçtiğimiz hafta aldığımız Tofaş galibiyetinin tesadüf olmadığı Isparta Sportif Gençlik karşısında aldığımız 3-1'lik galibiyet ile kanıtladık.Kadroda sakatlıklardan dolayı eksik oyuncularımız olmasına rağmen, formayı giyen oyuncularım onları aratmadı.İlk setten itibaren baskılı oyunumuzu, maç boyunca sürdürmeyi başardık.Tüm oyuncularıma bu başarılı sonuçtan dolayı teşekkür ediyorum.Bu maçı unutarak önümüzdeki Konya BŞB maçına çok iyi hazırlanarak galibiyet serimizi devam ettirerek çıkışımızı sürdürmek istiyoruz"dedi.
SERVET SARUN

Hiç yorum yok: