TRANSFER HABERLERİ

17 Aralık 2014 Çarşamba

Bergama Belediyespor'da Hikmet Akıncı Dönemi Sona Erdi.

Spor Toto 3.Lig 3.Grupta mücadele eden Bergama Belediyespor'da Teknik Direktör Hikmet Akıncı ile yollar ayrıldı.
Spor Toto 3.Lig 3.Grupta mücadele eden Bergama Belediyespor'da son haftalarda alınan kötü sonuçlar üzerine olağanüstü toplantı yapan Yönetim Kurulu, Teknik Direktör Hikmet Akıncı ile görüştü karşılıklı anlaşarak yolları ayırma kararı aldı
Kulüp Başkanı Hakkı Özlü, sezon başında takımı emanet ettikleri Hikmet Akıncı'ya hizmetlerinden dolayı teşekkür etti. Başkan Özlü, istikrardan yana olan anlayışlarıyla, teknik ekiple uzun süre birlikte olmayı düşündüklerini ancak gelinen noktada takımın kan değişikliğine ihtiyacı olduğunu gördüklerini belirterek, Hikmet Akıncı'yla dostça başlayan birlikteliklerini dostça ayırmak zorunda kaldıklarını söyledi.
SADECE GÖREVİMİ BIRAKIYORUM, BERGAMASPOR SEVDAM SÜRÜYOR.
Yönetim Kuruluyla görü
ştükten sonra futbolcularıyla toplantı yaparak vedalaşan Hikmet Akıncı,"Benim için çok özel bir yeri olan Bergama Belediyespor'daki görevimden yönetimimizle karşılıklı anlaşarak ayrılıyorum. Futbolcu olarak ilk profesyonelliğe adım attığım takım olan Bergama Belediyespor ile gönül bağım her zaman sürecek. Görevim süresince bana ve ekibime destek olan herkese teşekkür ediyorum'' dedi.
Bergama Belediyespor'un bu hafta sonu Beylerbeyi ile oynayacağı ilk devrenin son maçına yardımcı antrenörler Murat Alaçayır, Bekir Sartan ve İbrahim Halil Ölmez hazırlayacak.

EROL ALTUĞ-BERGAMA

Hiç yorum yok: